для меня собирать компьютеры - это хобби, я люблю собирать, настраивать, устанавливать и т.п.

понеділок, 10 січня 2011 р.

Як прошити Wii

Дарували ми минулого року Саві Wii. і от щось він на ньому не грав останній місяць чи більше. Щось зламав подумали ми але розкусити його не вдавалося, врешті випросили погратися на вихідні і він погодився , привезли включили а Wii-каналів щось нема і нема каналу через який запускалися неліцензійні диски – от і відповідь чому він не грався.

В якомусь інтернет-магазині бачив послугу прошивки за 300грн, отже настав час дізнатися як це робиться.

Взагалі модифікувати виявилося достатньо легко. але коли я перший раз поліз в інет то злякався купи незнайомих слів. Декілька разів у мене не проходили якісь дії, але виявилося що це була лише моя неуважність. Отже, вправно виконуйте написано в інструкції і у вас все вийде.

Сама інструкція ось: http://wiki.nintendoclub.ru/

Ще одне, мені не вдалося задіяти карточку від фотоапарата на 4 гігабайти, мабуть тому що у мене прошивка була 3.4 і вона не підтримує стандарт SDHC. Мене врятувала карточка на 2 гіга з телефону і перехідник.

Прошивку я не став оновлювати, так як в інструкції було попередження не оновлюватися до 4.3 а як через інет оновитися до 4.2 я так і не зрозумів а ризикувати не хотілося.

Ще одне гарне посилання як встановити програму для резервної копії прошивки: http://gbx.ru/. Нажаль у мене з нею не вийшло знову якісь приколи з прошивкою.

І ще одне посилання на інструкцію з модифікації: http://blackchildren.livejournal.com/ здебільшого все повторюється але тут є картинки що допомагає не заплутатися і включений етап резервної копії.

Ну от і все, на виході маю змогу запускати неліцензійні диски  і  зекономлені 300грн.

P.S.  Потім знайшов як модифікувати прошивку 4.3, ось посилання - http://gbatemp.net/, може і спробую таки оновитися, але зараз треба вирішити з нунчаком , у малого перетерся провід, я намагався перепаяти роз’єм  але таких дурнуватих конструкцій ще не бачив, як результат розібрати його без проблем не вдалося і після відновлення він не запрацював, мої руки ще занадто криві для такого. У нас де окремо купити нунчак ще не знайшов, мабуть доведеться замовляти через Амазон. Дуже привабливо для покупки у комплект виглядає ще один WiiMote + MoutionPlus + Nunchak, зарядка для пультів  та компонентний кабель.

Немає коментарів:

Моє фото
вот интересно жизнь имеет какой-то конкретный смысл или сознание лишь тешит нас мыслями о высшем предназначении а на самом деле мы просто тараканы :)